Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

Första inlägget!

Av ellenor99 - 14 oktober 2015 19:05

Tjenare alla bloggare, Ellenor här!

Har bloggat lite innan men tappade intresset och insåg att bloggandet tog en för stor del av min tid i min vardag men nu känner jag att jag verkligen vill börja igen! För att kort beskriva mig själv är jag en tjej på 16 år, bor i småland och går första året på gymnasiet med inriktning Estetisk musik. Mina intressen är då som ni förstår musik, kan ej sjunga särskillt bra men spela gittar,bas och trummor är jag lite bättre på, annars älskar jag musiken i sig. Förutom musik är min stora dröm att bli författare och skriva egna böcker, har än så länge kommit till en bok, så är en liten bit påväg mot min dröm. Annars älskar jag att rita, fotografera, dansa, se på serier/filmer och en massa mer. Så är en tjej med många intressen!

Här kommer jag skriva lite om min vardag, alltså vad jag gör om dagarna, om mina intressen och även om andra tankar som dyker upp i mitt lilla huvud. Ska försöka blogga så ofta jag kan (med tanke på att jag är i skolan hela dagarna har jag inte så mycket tid) men ska försöka 

Hoppas ni kommer gilla det!
Kramiz
  

#spotify

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellenor99 - 16 oktober 2015 10:30


 Då var det Fredag igen ja..Äntligen är snart veckan slut och helgen kan börja, som jag har längtat!Idag tänkte jag skriva om skolan, vad jag tycker och inte.Jag har alltid haft lätt för att lära mig, är självständig men samtiden öppen och sammarbets...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards